Monday, March 22, 2010

the present

Projek coaster dah siap..yummy..sangat best rupanya patchwork ni....so projek patchwork pertama aku ni..ehh..kedua la, aku hadiah untuk mak mentua tersayang sempena harijadi mak. Bersamangat tu. Lepas ni i'll sew more patchwork project. Ada beberapa projek yang dah masuk list termasuk untuk hadiah kepada orang dan untuk kyra.
sabtu hari tu jadual pagi di isi bersama dira. Dira ni anak akak aku. Dira nak amek upsr tahun ni, then dia agak lemah skit dalam math, so aku volunteer la nak jadi cikgu math dia. Setiap sabtu jadual pagi aku akan bersama dia. 3 jam jek.:)
Sabtu petang tak gi mana. Just finish kan coaster tu. Malam plak gi makan kat Johnnys, Jusco semppena advance harijadi mak. Birthday mak Isnin , 22hb.
Ahad, bangun pagi....masak blabla...gie kelas oum....ngajar..ekeke
balik, buat cekodok gi umah MIL.....makan umah MIL...hmmm..biasa biasa jela weekend aku.....
next sem rasanya nak berehat ngaja OUM la sebab nya nak fokus pada biz dan penulisan....tgk la dulu.......aku sedang merangka kembali biz peasant blouse yang tergendala tu....ekekee.
okla....mahu tidur la gue...by


the present

A set of 9

No comments: