Thursday, March 25, 2010

10 perkara yang terjadi di office hari ini

Apa yang berlaku di office hari ini...

1. Aku punch awal...bestt.....
2. Sarapan nasi lemak
3. kelas intoduction of purchasing yang best - student sporting
4. Aku sound student yang tgk laptop tak sudah sudah waktu aku tengah ngaja
5.Aku gado/marah/bengang/muka jadik merah padam pada sorang student internatio*l. Oh..kalau aku bagitau apa butir bicara dia sape orang malaysia mesti bengang sekali.
6. My dean said hawa* to me masa meeting. siut kan, tapi aku relak je...hahaha...and please dia bukan orang melaka ok
7. Hari ni hari tertinggal barang ke kelas. ok contoh kelas purchasing tu, aku dah naik tingkat 5, baru perasan tertinggal buku text yang ada contoh penting dalam tu. Lagi, aku masuk kelas management, baru perasan tak bawak marker pen.
8. Aku sedih, sampai nangis sebab one of my ex student(aku aja masa dia sem 1), mak dia meninggal last saturday then dia ada adik kecil sebaya kyra, 2 tahun dan adik dia tu breastfeed. Dia terpaksa bawak adik dia pergi kelas sebab sejak mak dia meninggal adik dia takmo kat sesape kecuali dia. Dia anak sulung. ayah dia kerja kat JB dan dia kene manage adik2 adik dia yang seramai 7 orang lagi. Sian kan. aku sedih gile tgk adik dia yang umor 2 tahun tu.
9. Aku balik pukul 6.02.
10. Aku rasa aku ngaja dengan laju masa kelas operation sampai naik semput....hahaha..

itu jek...

No comments: