Sunday, January 03, 2010

buat apa hari weekend

weekend ni cuti nye panjang tapi tak berapa bermakna untuk aku la...hihi..sebabnya en suami kerja pada tahun baru dan juga sabtu. sangat bosan. jumaat SIL ajak gi sagil mandi manda tapi aku lak nak kene cari bunga segar untuk buat bunga tangan dan sireh junjung ntuk tempahan sabtu so nya tahu la kan bunga segar ni kene last minute..so tak dapat gie.sagil ni ah lama gilo aku tak gi tak tahu la sekarang rupa apa. kalau nak tgk bunga tangan dengan sireh junjung yang aku buat kene tunggu skit dalam esok atau lusa baru update kat leesyacreative.....

sabtu pun hubby kerja petang ingat nak jalan pun tak jadi so petang gi rumah sebelah..FIL datang rumah adik ipar aku kat sebelah. malam sume gi makan kat luar. suma takde mood masak..hihi..ooo adik ipar sebelah umah belanja......

ahad....hari yang aku tunggu...dah la hari last YES..haha.....nak shopping skit.....sekali tu kyra demam laa.....tapi aku gi gak...tapinya la ..anak dah demam tak kan nak bersuka ria je kann...ni pun demam lagi tapi dah kebah skit....aku sumbah ubat mont*t....demam panas sangat. kyra kalau tengah panas tu makan tak nak air tak nak, sib baik nak susu...tak kira la breastfeed ke susu botol ke.tu je dier nak....bancuh susu formula pun cair je.......

ni dah kebah baru la nak makan nuget yang aku bli......makan dua ketul sekali...ok la tu...petang tadi aku wat cucur ikan bilis...banyak gak dier makan......ok la tu ..demam kan...

pasal trip ke kuching aku hoping kyra dan ayah kyra serta ibu kyra berada dalam keadaan sihat walafiat pada hari kejadian..kalau tak trip mesti tak best....

esok monday ok....dan aku ada kelas kol 8 pagi..ooo...harus tukar jadual ni.....hahaha....dah la isnin....8 pagi lak tu........tukar tukar.....

minggu ni juga nak mula project baju kyra sempena vacation ke kuching....mungkin jahit 2 blouse 1 skirt kut.......gown maleh laa...haha...tgk la camne.....

ok..tata

No comments: