Wednesday, November 18, 2009

Trip planning 1

 
Cantik kan tempat kat atas tu...tu la Damai Puri & Spa Resort kat kuching. Belakang tu view gunung santubing. Berangan nak pergi sana tapi kan aku tgk rate dier semalam...aiseyyy tak bule laaa....over budget untuk buget hotel plak......paling murah semalam kat situ rm640. tu pun setakat pool view jek. kalau nak sea view ke ..view lenlain...lain la harganya...sure la lagi mahal kan........
tapi tempat dier cam best giler kan.. dapat buat sesi fotografi dengan kyra dalam gambar kat atas tu mesti best.....haha
 
so....alternatif lain please......hehehe
 
kalau nak juga duduk kat kawasan berlatarbelakangkan gunung santubong dan beach, ada la resort lain yang aku survey iaitu Damai Beach Resort atau Santubong beach Resort......Rate dua dua ni aku mampu laa....hahaha......view cam best kat Damai beach tulaaa.....
 
ok..so penginapan kalau nak bermalam kat area sana dah nampak laa....
 
ok tak ekk...2 malam kat bandar , 1 malam kat area beach ni.........sebab aku gie kan 4 hari 3 malam jee....len kali kena tambah lagi satu hari...haa.....
 
kalau penginapan dah ok sekarang adalah masa nya nak cari tempat tempat nak pergi untuk bersoronok seronok........yang pasti Sarawak Cultural Village tu mesti nak pergi laaa.....aku dengar sekarang nak masuk RM60 per person...children tak tau plak....

No comments: