Sunday, November 08, 2009

hari yang penat tapi besttttt

harini best...hehe....rasa cam dah lama tak bermasa kualiti bersama family. walaupun hujung minggu ni kene kerja juga kat oum tapi dapatlah juga diselit selitkan masa dengan kyra dan sayang. dan dapat juga pergi umah mak dan mak mentua..hehe...

sabtu petang bawak kyra pergi playground kat bukit serindit. die sangat syok sampai takmo balik. terpaksa balik sebab dah maghrib. melalak tak ingat budak kecik tu..aku tgk alahai sian nya tak puas main....so planning esoknya nak datang balik laa..

then pagi ahad pergi lagi sekali........kyra main buaian je dekat setengah jam aku rasa...haha..tak bagi peluang budak lain nak main.sib baik ada banyak buaian kat situ.......tunggu dier main sampai penat.....then main slide..main tu main ni...hahah.....excited betul...so sebab kyra suka sangat dan memang setiap kali ajak balik mesti menangis aku plan tiap tiap minggu mesti kene pergi playground laaa......

kat sana aku pun asah la bakat bakat fotografi aku ni..hahaha....dah nampak ok skit nak manage lens baru ni...masa memula beli rasa tensi gile sebab tak pandai nak zoom..asyik blur jee..ni rasa cam ada peningkatan laa..hahha...takpekan puji la diri sendiri...hah..ada sesapa yang nak bersalin aku nak offer amek gambar baby...hehehe...biras sebelah umah dah pregnant, akak aku pun dah pregnant tapinya nak kene tunggu tahun depan lorr bulan 6 baru bersalin...ekeke...takde yang nak bersalin dekat dekat....tapinya aku nak practise laaaa....tak cantik gamba jangan le marah...ekeke.......



No comments: