Sunday, November 29, 2009

bebel la sajek

aku menaip sambil ditermani kyra kat sebelah ni....kyra sekarang asyik bercakap...ada yang aku faham tapi banyak nya yang tak paham la.haha

hari semua orang bangun lambat. semua orang tu adalah aku, kyra termasuk ayahnya. haha. malam tadi semua orang pun memang tido lambat. paling awal kyra pukul 12.30. then aku kol 3. Encik hubby pun sama kol 3. Aku siapkan order. Hubby siap kan coding..ooo..coding tu bukan la untuk laman web aku ok...tu untuk kerja part timenya...bila la web aku nak dibangun kan nih....kekee..

ohya, hari ni aku nak gie kluang.. lawak tak. gie kluang semata mata nak gie kluang station.hahah..saje je nak jejalan then mak nak ikut sekali, adik akupun aku angkut sekali sebab dier tahu kat mana kluang station kat keteapi tu. pastu boleh la buat sessi photography sekalik kan...huahaua..

pastu adik aku cakap mak nak singgah air hitam...ooo..kalau dah ke sana tempat ni harusss pergi, kalau my mom la....boleh la aku tgk kalau ada tikar mengkuang.....ehh...mengkuang kee....haha.. apa apa la....so akan bergerak pukul 2 nanti......

aku bercuti panjang ni sampai rabu...best ekkk....best laa dok umah...actually aku cuti dari khamis hari tu.

semalam pulun kemas rumah. lipat kain kemas bilik dan hasil nya adalah sejuk mata memandang.hahaha....

ok..will update soon pasal cerita gi kluang..kekee...

No comments: