Thursday, October 01, 2009

hari ni cuti ..yey

hari ni cuti..yummy yummu...sangat best....

plan?? ooo banyak.....banyak keje oo nak kene buat..tapi pepagi ni meh la mengasa ngasa bakat terpedam dulu kan......

sarapan pagi tad dah buat..cekodok je..sayang dah gi keje...kyra still tido......ibu ngadap laptop...oo..kejap lagi ngadap dawai ok.....

semalam hari yang sangat penat. sebab nak sangat cuti hari ni...so kelas hari ni aku gantikan semalam laa....jadi nya masuk kelas semalam je 8 jam....hebat tak? penat seh....then malam plak kawa hubby datang....aku pun masak masak la skit...masak la mee bandung yang aku makan skit je sebab perut sakit memulas mulas semalam sebab salah makan siangnya........dah lapa tak mo makan mee bandung aku pun ajak la sayang beli bubur ayam McD...tu pun makan skit.....

so semalam segala project adalah tergendala....akan bersambung selepas aku klik publish post ni....haha....

No comments: