Thursday, June 18, 2009

wan dan diana- akad nikah punya story

Baru ni la dapat nak post pasal adik ipar yang kawin hari tu...dah selamat dah derang. Dan dah selamat pun menjadi jiran kami...hihi...kami beli rumah sebelah menyebelah. senang nak tukar tukar lauk masa bulan posa nanti.kuikui...

ni aku post yang akad nikah dula la ye. akan menyusul masa majlis sanding belah pompuan dan belah laki juga......nanti tu nanti la yee....tgk la pada mood tuan punya blog ni

Diana ni orang parit raja. Tempat jual kerepek kerepek yang sodappp..kalau time raya leh ar business kepek....Jummat tu 5hb puluk 6.20 kitaorang dah gerak dah dari melaka...best jalan pepagi aku suka sebab sejukkkk....

sampai g kumpul kat umah pakcik atan dulu.....pengantin pun tgk siap...dah siap baru tolak ..nikah janjinya kol 9 ....awal tu..tok imam nak nikahkan banyak orang hari tu...

sampai...upacara nikahnya belangsung dekat sejam setengah kut...ke dua jam...hii..masa ni aku dah tak join sebab aku dok bawah dengan anak dara aku yang asyik nak memanjat tangga....so aku memang tak dengar apa pun...tahu tahu....dah nikah da....alhamdulillah.....

so ni gamba gamba yang di snap oleh encik suami.......




muka happy dah selamat jadi suami isteri...



No comments: