Monday, June 15, 2009

kyra first step..

with her own effort...huhu...best best..kyta semalam berjaya menapak dalam 5 6 langkah....hihi......sukernya....
dua tiga hari ni dier macam berani nak berdiri sendiri tanpa pegang apa apa. tapi berdiri je....die diri pastu cam gelak gelak tak berani pastu duduk.....sekali malam tadi kat rumah PIL aku tengah tengah pak mak sedara dier.....dier menapak....hikhik
memula dier diri.a aku ingat aksi biasala kan...sekali dier menapak...orang sume sorak sorak kan dier bagi semangat.......dier pun excited......tapi malangnya takde gamba lorr..tapi best nampak dier jalan sendiri pastu happening sebab ramai ada kan.....
 
kyra ni memang dengar cakap ....sebab dulu aku penah cakap dengan dier "nanti pak teh(adik ipar aku) kawin, kyra jalan ehh....." aku selalu la ulang ulang ayat tu sebab dier tak jalan jalan kannn
 
so...malam tadi sama dengan hari pakteh dier kawin....dier leh menapak pulak....bagusnya anak ibu dengar kater ibu ehh.....

No comments: