Monday, May 25, 2009

kursus

kursus 3hari 2malam pada mulanya aku cam malas nak gie tapi result dier ok la...best kursus tu..tercapai objektif la kiranya...kursus yang ni aku bawak kyra dengan ayahnya sekali sebab kat PD..kalau tak bawak kyra nanti sape pulak nak menjaga...nak pulak dier still breastfeed so kalau memalam aku takde susah laa.....

kyra sangat happy dapat jenjalan walaupun kebanyakkan masa dier dihabiskan bersama ayah terchenta di bilik sajaaa...ya..hubby aku malas nak jalan jalan kat luar....so sib baik kyra ok je dok dalam bilik tapinya habisla bilik u di explore....baru sampai je dier dah main telefon...siap dier dail no receptionist.....dah tu tetiba aku dengar suara kat phone tu ' adik...jangan main telefon ye adik...' pastu kyra lak dengar suara tu leh angguk angguk pulak...cam faham jekkk....okla layan gamba saje ye...gamba gamba ni skit pun aku tak edit...besar besar lak file dier...malas laa









No comments: