Thursday, April 16, 2009

no tittle

rasa sangat tidak sabar untuk pulang ke rumah hari ni sebab nak potong kain wat bag dengan sambung buat bunga pahar iwan. Bunga pahar wan ni aku buat satu batang ada 4 kuntum bunga then satu bunga ada 4 kelopak...so satu batang pahar aku kene pintal dawai sebanyak 16....so ada 100 pahar jadinya 1600 kelopak harus dipintal....tidak termasuk daun yang mana untuk setiap batang ada 2 jadinya 2 x 100 = 200. jumlah semua dawai yang harus dipintal adalah 1800......tapi aku sangat puas hati dengan outcome nya yang sangat cantik..hahaha..takpekan puji bunga buatan sendiri. well bunga ni tidak sama sekalipun di request oleh mana mana pihak...aku yang pilih dsesign ni sebab rasa cam mewah....hahaha..sekali orang tgk kate ' eh cam bunga murah jekkk..' malu la pulak aku ni nanti.....tapi tak pela..aku nak kater cam mewah juga....aku harap nanti bakal pengantinnya suka......huhuhu...tak suka pun kene kate suka tau......sebab dah buat cuma lom siap jek....aduhhh...cepatla jannah buat kerja tuuuu.........
bag tu pulak untuk adik aku yang terchenta...wakakaa.....eh..kalau dier baca blog aku ni bocor la rahsia aku ni.......
aku juga terdengar khabar ....esok mula pesta buku antarabangsa kat pwtc....wahh tahun lepas aku gi bawak kyra yang masa tu umo 3 bulan tau..kihkih....sekarang kyra dah setahun 3 bulan da.....macam nak gie....tapi cam nak terperuk kat umah buat kerja.....
ok laa.....tah pape aku bebelkan pepetang ni
 

No comments: