Saturday, April 11, 2009

masakan tahpape

hari ini adalah hari masak tahpape sebabnya aku masak daging masak merah yang aku terlupa letak air asam atau perahan limau, yang aku terlupa untuk letak serai, yang aku terlupa untuk letak daun limau...menyebabkan lauk yang aku masak tu tak sedap pun sampai aku pun tak berselera nak makan.

aku tengah sangat teringin nak makan kat noddle station kat bukit baru dekat dengan pejabat oum tu.tapi encik suami pulak takmo pergi sebab katenya penat. dier soh aku bawak kete sendiri....takmo la aku....

kenapakah sekarang aku asyik nak makan itu ini...hari hari rasa nak makan sate..sekarang nak makan kat noddle station...pastu aku juga teringin nak makan nasik kerabu.....apakah??

3 comments:

Senotip Synte said...

aha ... kita pun dah lama nak makan kat situ tapi takde kawan ... jom jom jom nak???

adakah anda uwek uwek ... ? hohoho jangan jangan ...

Tika said...

a'ah.. tah tah ade isi..hehehe

alamaya said...

ira - ooo...saya sama sekali tidak mengandung ye sekarang ini...mungkin nafsu makan yang agak kurang terkawal..nak makan tu nak makan ni...hahaha....nak makan sedap ajerr......

tika - tak lah tika....kyra kecik lagi.....