Wednesday, March 04, 2009

my hubby birthday

Today is my hubby birthday. Tahun lepas ms birthday sayang aku dlm pantang. so hari ni akupun ambik cuti khas utk dating dgn suami tercinta..ewaaa....so lepas antar kyra g umah babysitter, kitaorgpun dgn segeranya menuju ke melaka mall utk ke mbo tgk wayang. Kitaorg tgk citer PUNISHER tadi.. sangat ganas tau citer tu. ada part yang aku asyik tutup muka dengan kotak popcorn sebab suspen..hahaha..

then tak gi mana pun lepas tu sebab kene amek kyra dan balik umah sebabnya kontraktor yang tambah dapur aku tu nak tgk bumbung yang bocor. Dier kater nak dtg kol 3 so kol 2.30 dah sampai umah....tup tap tup tap sampai kol 4 kot...pastu dalam 4 lebih tu kitaorang kuar la lagi. Kali ni dating bertiga laa...pergi mahkota parade. aku nak banjer sayang ngan kyra makan. So aku banje sayang makan kat kenny rogers sajek....kyra pun suka side dish kat situ......pastu solat asar jap then g kedai buku. aku beli a few things dan beli kan sayang novel faisal tehrani...tunggu teduh dulu. sayang iya iya sangat nak baca buku tu......nanti la aku baca tgk best ke tak. 

sampai rumah tadi dekat kol 8 la.....baru mandikan kyra..haha..kyra kol 9 pastu dier dah pensan da..ni tgk tido sebelah aku ni. asyik batuk je...susah betul batuk dier nak hilang la.....

aktiviti malam ..surfing sajek pastu turun bawah buat bunga untuk wan. nak kene buat 150 bunga pahar tau..ni dah bulan 3 da....hmm..buat pelan pelan tapi pantas..hahaha..apa tu??

oho...nak tanya korang la yang datang membaca blog aku ni...walaupun blog ni tak glemer kan.aku tahu ada orang datang baca..hahaha..perasan la aku ni....apa pendapat korang kalau suami isteri dok jauh jauh.......macam sorang kat melaka sorang kat selangor...pada aku la....tu payah sangat laa...(mesti ada orang nyampah ni...)aku ni jenis takleh jauh jauh ngan hubby. aku tak kuat macam marsha  yang ada hubby keje jauh dari dier.....hmmm.....korang rasa camne?? ok ke tak ok??

1 comment:

Umie said...

erm...yg nie kena betul2 kuat semangat tau...mcm fina (KL) ngan hubby dia (Perak) dulu la...selalu la dia mengadu nasib kat aku tp Alhamdulillah semua tu dia dpt harungi & Alhamdulillah jugak slps 2 thn lebih fina dpt gak transfer keje ke Perak... tp sepanjang perkahwinan PJJ tu masing2 kena kuat mental & fizikal la... kalau tak sanggup, better don't try..otherwise ada yg suffer nnt...huhuhu

btw, happy belated birthday utk ur hubby...hehehe... semoga panjang umur & jd suami yg soleh serta bapa yg mithali...aminn!!!!