Sunday, March 01, 2009

ahad story

tadi aku ada kelas kat oum. kelas start kol lapan..bangun pulak lewat skit...ahad la kate kan..otak tu biasanya dah si set ahad hari bersenang lenang...tup tup kene keje ...hmm...kau g setelah berpesan pesan skit kat sayang like mandikan kyra, keluarkan udang dari fridge......hee...

pastu abis kelas kol sepoluh aku balik uamh dulu sebab aku ada kelas lagi pastu..balik umah masak untuk lunch dan lauk untuk kyra lagi..ohya aku try bagi kyra ikan salmon...mahal nak apa ikan ni tau..tapi ikan salmon ni kan bagus dalam banyak banyak ikan....kaya dengan omega 3 gitu..baik untuk perkembangan otak kekanak ni.....tapi kyra tak berapa suka..tapi aku paksa makan juga..selalu aku tak paksa..tapi ni kene paksa sebab ikan mahal wei...hahaha teruk tok aku ehh...

pastu kol 12 aku rush balik g oum...tapi mak aii...depan umah aku jem la pulak..sebabnya ada jom heboh tu...umah aku kan dekat mitc tu jek..pastu derang wat jom heboh tu kat situ...punya la ramai umah.....sampai parking kat tengah jalan pun ada...apa la derang ni kan..haha ada ke yang terasa..mana tahu ada orang yang g jom heboh tu baca blog aku ni......

pastu sampai oum pun lewat skit tau..lewat sploh minit...abis la rekod aku ni.....kelas cam biasa la..ok jek...pastu untuk kelas yang pertemuan 3 kali tu aku wat t5 je nanti...so tadi aku abis awal la..abis kol 2.30..

then petang tu aku tetiba teringat kan pool kecik yang afni opismate aku bagi...hihi..akupun salinkan kyra dengan swimming suit dir pastu paksa sayang pam kan pool tu.....kyra sangat suka main air tau....lagi best kalau ada pool lagi besarkan...dengan aku aku pun leh masuk sekali. baru la fun main ngan kyra ...



No comments: