Monday, December 01, 2008

kenduri kahwin ana

ahad kelmarin aku sefamily pergi kenduri kahwin ana. Ana ni kawan aku la masa blajar kat ukm dulu...roommate aku masa matrik kat KMS..so ahad lepas ana menamatkan zaman bujangnya dengan pasangannya kamarul......hmm

aku dari melaka kol 9 lebih...kunun g awal takut sesat kan...haha.....pastu calling calling ngan suzey, dier ajak konvoi la pulak...so dier minta kami tunggu dier kat masjid KLIA...huuu..tunggu suzey saja naik berasap da...adalah dekat sejam kut......apalah minah ni wat lom siap siap lai......bila suzey sampai bersama dua anak nya, adawiyah yang sangat comel dengan rambut yang curly dengan baby danial yang baru berusia 3 bulan sajek....pastu suzey bawak akak ipar dier teman sebabnya madi, hubby suzey ada keje....

bila suzey sampai dier kate dier tak tahu jalan...aku kate takpe..belasah sajek sebab aku ada peta kan....tapi akhirnya suzey kate jum ikut kak aida ngan hubby dier abang sham..tapinya kene tunggu lagi sebab derang g kenduri lain dulu.....ok la okla...sebab aku ni pun tak tahu jalan nak hentam sajek....kira baikla aku ikut orang yang reti kan....reti ke? hahaha

tunggu kak aida dekat tol shah alam la pulak......pastu sampai kitaorang pun bertolak la.....tapi aku tak tahu  la ni konvoi jenis apa....sebabnya abang sham bawak kete skit punya laju macam dalam F1 tu.......aku ni yang naik kancil terhegeh hegeh nak kejer...

ikut sifu.....kah kah..dekat dua tiga kali juga wat u turn.......tu la, bang sham..bawak laju saje...sampai terlepas jalan sajekkk...derang pun main belasah sajek...hmm

sesat punya sesat akhirnya sampai juga la umah si ana....tapi mak oiiii...dekat kol 3....sib baik makana segala masih ada...dapat la makan sebab  dah memang kebulur...dari melaka beb asyik dok makan sandwich yang aku bekal kan...

so ...enjoy the picture okay...

ni masjid KLIA..tunggu suzey dekat sejam kat sini

tgk si iman usik mak dier, kak aida....iman ni tak dok diam


Dulu masa matrik aku roommate ngan suzey ngan ana ni.....yang kawin dulu suzey le..dah ada dua anak..pastu aku....pastu ana la.....tahu tak? mak ana kenal aku lagi...haha...tak yah sebut nama pun...kuikui..yang lain kene sebut nama dulu.....yelah dah lama tak jumpa...dekat 5 tahun kut......

kyra masa dalam kete ..pheww..tak dok diam seh...die dok diam masa tido saje.....dah melasak dah anak dara aku tu......tapi kat umah kenduri..bagus la dier....behave tol anak aku tu...hmm

ni aku upload kan video kyra masa ontheway tu...

No comments: