Wednesday, December 24, 2008

bunga bunga cinta

ada kejadian tak syok pagi tadi ...hahahaa

aku datang opis hari ni dah buka youtube...aku cari video yang pasal flower bouquet arrangement dengan how to make corsage...by fresh flower la kan...pastu kat telinga aku ni aku dah pasangkan headphone..kunun nak dengan sensorang......tetiba tgh aku best best tgk kan kawan opis aku tanya...'tgh tgk apa tu......' aku pelik...eh mana dier tahu...walhal dier tgk tekun wat keje dier....rupanya aku tak cucuk la headphone aku ni kat laptop aku....sudahnya sume orang leh dengar..wakakaka...so....pagi tadi tak pasal ada perbincangan pasal flower bouquet pulak....kuikui....

well...i'm now thinking about more product for leesyacreative.....hmmm...maybe flower bouquet and corsage....looks like i can do it very well.....huhuhu

harus esok aku pergi cari bunga bungaan .............jom sayang.....:)

No comments: