Wednesday, November 12, 2008

today is my birthday!!

hi there, today is my birthday. now i'm 27..still young,right?..uhh...

well..dapat kad dari sayang pukul 1 pagi....hehehe....ada cerita pasal kad..tapi biar la rahsia....celebration...takde pape pun lagipun aku tengah demam...hari ni aku el sebabnya demam...demam di harijadi....well itu tandanya Allah mengingati aku di hari jadi aku tau....best kan....

surprise from my hubby???kuikui...my hubby not that type..dier tak reti...tapi akupun dah tak kisah...dulu kisah la gak....

apa yang aku harap sempena harijadi ni...semoga aku dikurniakan kesihatan yang baik untuk menjaga keluarga, membesarkan anak dengan baik, menjadi isteri yang taat, menjadi anak yang baik....dan semoga perniagaan ku akan bertambah maju dan maju dan maju......chaiyokkk....

sekian saja cerita dihari jadi.......

3 comments:

mai said...

jannah..i kalau besday..i looking fwd besday kad dari hadiah.sebb my husband akan carik kad yg best.tiap kali baca konfem nangis la...sbb mmg best..

Arin said...

happy birthday!!!!

m@Ri@ said...

happy besday...belated da sehari...heheh..em maria pn same aritu besday mr tunangan tak bg ape pn..suprise tu jgn harapla kn..dpt ucapan dr die pn da bgs sgt..sbb last year die lupa my besday..sob sob..em takpe..da redha n time die seadanya..hehe..maria pn sakit d hari lahir...sakit gigi..huhuhu...may all ur wish come true ye jannah..