Wednesday, September 24, 2008

tak sabar

tak sabarnya weekend ni sebab pastu akan cuti panjang sebab nak raya kan...best best..sebab boleh berkepit dengan krya 24 jam....hee..sayang kyra....dan boleh buat stok ebm banyak banyak skitlaaa.....

raya rabu kan so aku isnin dah amek cuti da...nak kemas rumah..kan aku kata nak buat kuih sejeniskan..hahaha..insyaAllah...korang doakan la aku buat ehh...aku memang suka pun biskut tu...kalo aku buat aku tempek kat sini laa...hehehehe....jap lagi nak amek kyra...hii..miss my baby..

lepas tukan baju raya sayangpun tak beli lagi..sabtu ni sayang kerja la pulak..selalu kerja sabtu 5 jam je ni dari kol 9 sampai kol 5 pulak tu...bila la nak pergi beli ni..eda pun ajak beli tudung sabtu ni..ohya aku dah siap 4 jenis bunga pahar...hmm....dah bule business ni...hihii....hari tu MIL bagi aku buku wat bunga stokin.ada banyak patern..best sangat buku tu tapiii bahasa jepun seh..sudahnya aku tgk gambo je la...nanti bila dah siap aku letak kat sini....haii...asyik bunga bunga bunga.....bila nak buat modul ni......

ni pagi tadi ..muka monyok kene antar babysitter

No comments: