Thursday, July 10, 2008

lesu

hari ni mendung jekk...hujan kejap kejap...hmmmbila mendung mood pun lesu jekkk..
mood aku memang lesu je hari ni daripada pagi pun...ni da petang kepala pun da penin penin....hari ni ada Jcard day..huhu..maleh nak shopping.mesti ramai giler orang sampai nak carik parking pun standard nak pensan laaa....
semalam FIL ajak keluar makan.. so makannye kat laksa shack....not bad laa...so so laaa...tak la superb sangat kannn....adalah aku amek gambarkan tapi kan malam kang la aku upload kat sini sebabkan pc opis aku ni kan cam ampeh skitkan....
semalam call kak aida (kawan kat ukm) tanya dah selamat tak bersalin....dah bersalin dah rupanya..dapat baby boy lagi....hmm...tgk la kalo kak aida dah balik melaka boleh lah kitaorang g tgk baby baru....
ohya ada citer tak bape best laaa
semalam terperasan yang kepala kyra benjol...tak tahu la ..jatuh ke terhantuk benda keee....pagi sebelum aku hantar bs takde pape pun then malam tu baru terpasan..aku rasa kejadian ...hhe..berlaku kat umah bs la tu...yelah kan umah bs tu ada budah lain...yang nakal jugakan...takut kali derang main pastu terhantuk dengan pala anak aku habis dah benjol la pulak...aku bukan apa lah kan ..nanti orang kater kene skit nak kecoh tapi kan kyra kan baru 5 bulan...aku takut laaa kang pape lak...effect kang masa besar kee...aku tak suka budak benjol2....kita tak tahu apa kat dalam tu kan...sayang soh aku tanya bs ..tapi aku kann ...sangat leceh laaa aku tak reti nak tanya laaa...aduhai..penin lagi....
pastukan aku jadi sangat risau sekarang sebab aku rasa susu aku makin kurang...otak aku ni jahat sangat la suka pikir bukan bukan....aku sekarang asyik tak puas hati je dengan hasil yang aku dapat...nape tah..aku expect yang tinggi sangat kut...then bile tak dapat aku rasa frust.....down trus....aku tak mo la bagi kyra susu lembu tuu....tolong laaa...aku memang takmo.....camne ekk aku nak betulkan mind aku ni....
sekian je laa cerita aku yang penin hari ni....
mood lesu jeee








No comments: