Monday, July 14, 2008

hari ahad

bangun ahad tu kol 4 pagi..hehe..sebabnya belum solat isyak lagi...bangun aku tgk sayang dah tido depan laptop..kejut sayang pastu aku solat.. then aku pump untuk wat stok...aku tgk baju kyra satu bakul tak lipat so akupun lipatlah baju baby ....lepas subuh tido balik sampailah pukul 9.20...hee...bangun mandi masak masak...kemas umah (barang pindah lom abis kemas...sebabkan hari tu tak pi mana aku pun ajak sayang g taman kat bukit serindit...jalan jalan....smapai sana gado skit ngan sayang sebab aku nak duduk kan kyra dalam stroller sayang lak nak baringkan kyra je...pasal tu pun jadi gado gak...dah tu jalan jalan yra ngantuk pulak..boleh tak? masuk kete trus je tido...hmmm...pastu g uamh mak..lepak lepak..
sayang ingat nak g beli komik tapinya jalan jammed pulak...tak jadila g..balik umah jeee...

No comments: