Saturday, May 31, 2008

kyra nyiarap

kyra da menyiarap da...masa dier 3 bulan 2 minggu...hari ni genap baby ibu 4 bulan...next week bawak g timbang...tak tahula berapa naik....hihi...ni baru la aku upload kan video masa dier nyiarap...banyak kali amek tapi tak upload upload.....
plan hari ni sume nye batal ..huhu...dah siap siap da nak g mitc tetiba si kecik ni tido pulak...aku malas laa paksa paksa kang ada yang ngamuk pulak...kat mitc tu mana ada baby room...huru je baby kecik ni jerit jerit tunjuk perasaan...so aku dengan rela hati tak de la g walhal da siap da....hari ni masak lagi ..kih kih...rajin kan aku..terpaksa la rajin kalo tak tak makan leee.....masak sempoi sangat ..sup ikan merah campur sekali ngan carrot ngan sawi......pastu goreng ikan selangat(my favorite)
malam ni nak g umah mak laa..nak bagi duit buat gril umah kau tu..hmmm...harapnya siap laa minggu ni..nak pasang lampu kipas pulak....then baru leh pindah masuk...well aku tak cat baru pun rumah tuu.......haha...no bajet laa....tambah umah je dah banyak habis...gril lagi..lampu kipas bagai....huhuuu..oklah ..enjoy this video....taaa daaaa

No comments: