Monday, January 14, 2008

assalamualaikum..
fuyoo...da lama giler tak menghapdet blog aku ni. maybe since june 2007...huhu...
dah lama tak update banyak cerita la yang tak aku update..hee...
sekarang aku da 36 minggu..bak kate orang...tunggu hari je..actually due date aku 12 februari 08...ni pulak anak sulong..boleh jadi lambat gak....tapi boleh jadi cepat gak....tunggu je la bila baby nak keluar..huhu..
dengar citer-citer orang pasal pengalaman bersalin ni kekadang rasa ngeri gak tapi kan, adap je laa..insyaAllah moga dipermudahkan...
kalau ikut scan doktor, baby ni baby girl..tapi tak tahu la kan...kekadang scan boleh silap...tapi aku sedia nama untuk dua dua jantina.....heee..
rasa tak sabar je nak kendong anak sendiri..hehe..
untuk persiapan baby..adalah aku da beli mana yang perlu dibeli dulu.....
yang mana boleh dikemudiankan aku tak lah beli dulu....
tapi bila beli barang2 baby ni paling tak tahan tfk baju laaa....asyik nak sambar je....heee...
sem baru pun da mula ni...untuk awal -awal minggu ni aku ngajar la dulu sebelum orang lain take over subjek aku....
emm..tiba tiba rasa da habis idea nak taip lagi ..heheh..nanti la bile ade benda nak update aku update laa....

No comments: