Friday, May 04, 2007

dua tiga hari ni tak de selera nak makan...pandang makanan rasa tak lalu je.....mulanya sebab jalan jauh kut hari tu...pening..aku ni kalo jalan jauh mula la...mabukk aje...
sekarang tengah pulun siapkan menanda nanda apa yang patut..test student..paper work ....huuu..
selalu bawa balik kerja ke rumah tapi buat nya 1% ada laa....heee....
apa pun aku kene siapkan sebelum aku ke kota kinabalu ....wajib siap....mungkin kene minta bantuan 911 kutt....kui kui...
rabu malam lepas aku g tgk SPIDERMAN 3..huuu..best arr citer dier....aksi yang best....sampai adalah orang tu overexcited tgk spiderman tuu...huhu..tak cover cover...kuikui...
semalam kol 12 rasa lapa giler....hehe..for the first time my hubby masakkan sesuatu untuk aku.....hehe..meggi goreng....sedap...pandai sayang masak...tq..muaah..

No comments: