Wednesday, December 13, 2006

banyak kerja??

banyak kerja?? memang aku banyak kerja....nak meraung je rasanya.....
penatnya mengajar ni ada masa sampai tak tertanggung da....tapi apa nak kata...aku memang minat dengan ngaja tapi ada masa ketika bila datang kerja banyak...tertension la juga....
sejak 2-3 minggu lepas sampai la ni rasa macam tak terurus je..huhu..
hari ni student aku exam...aku ngaja kat kolej swasta...ajar budak diploma...kitaorang ada program franchais dengan IPTA laa...kalo ikut sistem franchais ni...sume benda kene ikut macam induk laaa cuma ngajanye kat tempat lain.....kat kolej laa...
jadi segala bentuk buku ilmiah dan segala modul pengajaran + silibus semua datang dari IPTA laa...termasuk la soalan final...kat sini aku cuma pegang 40% je dari markah keseluruhan pelajar..
tadi paper aku..operation management...subjek yang menyeronokkan la pada aku cuma aku penin skit laaa....sebab sokla final yang aku sendiri tak penah tengok selalunya payah gila....
memang tension sebab ada tips yang diberikan tak sama dengan yang keluar...kesian kat student..dengan aku sekali kesian...huhu..
aku tahu tahap mana student aku..dan bila soklan soklan tadi yang keluar...aku memang arif tahap student aku..muka masing masing monyok macam hari mendung jeee...
aku nak buat apa..akupun tak ada kuasa.....
payah giler laa......memang payah.....
tengah tension sebenarnya ni...
jumaat ni pulak dateline untuk moduk skm yang bos aku minta.....kene siap sekali dengan soalan berjumlah 100 markah....hahaha...kene buat modul+soalan......dengan sem depan aku dapat subjek yang baru..banyak benda lagi nak kene prepare....nota+slide+soalan.....sem depan pulak buka lagi 4 minggu je...dengan sem dengan juga majlis kahwin aku..dengan persiapan yang nak kene setel...dengan kerja kerja admin......dengan soalan yang student tak leh nak jawab...dengan result yang bakal keluar nanti......
uwaaaa......meraung..

No comments: