Friday, June 02, 2006

alhamdulillah..segala urusan perpindahan bilik dapun selesai...penatnye angkat barang barang pun lom hilang lagi..pindah ke bilik baru walaupun pada mula nya tercetus sedikit kontoversi agak menyenangkan..walaupun kadang kadang terkenang juga kat tempat lama tapi nak buat camne ...arahan kene la ikut...bilik baru tu memuatkan lebih ramai bilangan nya berbading dulu...jadi suasana agak meriah laa.....
malam sabtu lepas aku ngan maya g umah suri...suri ngan ijam bergelar suami isteri akhirnya...alhamdulillah. ramai juga kawan kawan lama masa aku study kat ukm yang aku jumpa.ita, ika, mek su. fad, kak aida, zira, min, kazu,mac, pisok....ramaila...lama betul tak jumpa..hampir 2 tahun.bagus juga bila ada kawan kawan yang kawin ni....dapatla menjalin ukhuwah kembali.
malam kelmarin lepas..kawan lama aku masa kat sekolah menengah call...terkejut aku bila dengar suara fauzi..da balik UK da rupanya dier....fauzi ajak jumpa...ramai ramai dengan kawan kawan lain tapi tu la masalahnya....kawan kawan aku banyak yang da menyepi..payah skitt.....
aku cadangnya nak ke taman burung...hihi...IsyaAllah..

1 comment:

Ezwan Emary said...

meriahnyer dengor