Sunday, February 26, 2006

bahagia

aku berminat dengan perkataan ini sekarang.BAHAGIA.Aku bahagia dengan kehidupan aku....mungkin bahagia itu lebih bermakna dengan kehadiran dia dalam hidup aku...hitung hitung dah agak lama perkenalan kami...siapa sangka dia akan menjadi soulmate aku...kalau dikenangkan semula memang kelakar rasanya. menanti saat bahagia tiba juga membuatkan aku berdebar debar. kalau dihitung hari rasanya macam lama lagi tapi masa berlalu dengan pantas...dan hari tu sebenarnya akan hadir dengan terlalu pantas. bila dikenang bermacam perasaan yang hadir...cemas, gelisah, excited......bercampur baur...
cuma aku yakin dapat menempuhnya dengan baik...menjadi isteri dan satu hari seorang ibu yang baik......mungkin kalau diukur dari pemerhatian tanggungjawab itu sukar.......tapi pada aku ia akan menjadi satu keseronokan dan kegembiraan andai kita ikhlas dan menyayangi harta itu sebaik baiknya......
terlalu banyak yang ada dalam fikiran aku untuk aku lakarkan disini...tapi rasanya payah untuk diungkapkan dengan kata kata.....insyaAllah, aku akan menjadi yang terbaik untuk dia......
sayang, saya sayangkan awak seikhlas hati......

No comments: