Tuesday, May 26, 2009

hasil

ini antara hasil gambar yang aku ambil menggunakan camera baru...hihi..sangat seronok.....impian lama gile tu nak ada dslr sendiri...walaupun mula mula aim nikon tapinye olympus pun dah ok da...lagipun bujet takde untuk beli nikon....camera dslr aku ni among yang murah punya dslr la...

aku ni memang suka sangat dengan photography...dulu dulu aku selalu letak hasil gambar aku kat fotopages aku...sayang la yang telah memperkenalkan aku dengan benda benda photopraphy ni...fotopages pun die yang tunjukkan....kat fotopages aku jumpa la ramai orang ..antaranya kat situ la aku kenal marsha, saiful nang yang hebat tu, kak mazni, abang jeff, kak shema, harussani, bakadasu, pokcik.....huhu...ramai lagila yang page yang aku selalu sangat jengok...best...komen gamba orang pastu orang komen gamba kita...share laa....tapi masa tu aku takde dslr.....aku mula dengan digicam biasa iaitu brand vivitar punya..aku pun tak tahu nape tah aku beli digicam ni sebabnya tak best sungguh...yela masa tu aku tak tgk apa function dier...aku tgk design...boleh.....bua camera la masa tu....

pastu kumpul duit lagi beli camera lumix panasonic..LZ2...aku suka sangat dengan camera ni.....aku pakai sampai la ni...tapinya lumix aku ni baru je rosak....baru sangat...adik aku terjatuhkan masa dier kat tioman.......aku tak de marah pun kat adik aku tu..dah nak jadikan....nak wat camne......sungguh aku tak kisah..

dan sekarang aku dah ada DSLR......happy gile....haha...so tgk la gamba gamba aku ambil dengan camera baru ni dengan sedikit editing menggunakan fireworks...ohya...aku tak suka betul pakai yang lain selain fireworks.....










1 comment:

Umie said...

omedetou!!!!

cantik gambo2 tu tau jannah...pasnih leh wat bisnes photography lak..hiksss