Monday, September 01, 2008

selamat berpuasa

ni baru lepas sahur..perut aku cam terperanjat lak ne terima food pepagi..hahha..dari semalam aku minum air dengan banyaknya, minum oat+susu, makan pil omega, makan sup sawi dengan banyak nya(aku tak suka sawi tapi aku telan jugaa) ----->>> harapnya susu aku akan mantain jek..insyaAllah..dalam peti ais aku ada stok 3 botol jekkk...aisey....insyaAllah..moga Allah permudahkan rezeki kyra..

hari ni aku plan nak g kedai bunga..hohoho..sabtu lepas dah receive cd gubahan bunga dari mai through kahwin.net punya site...sangat membantu cd tu...mudah juga difahami...aku baru jek tgk cd tu...so aku rasa bule wat kut. sebabnya masa kahwin dulupun aku buat sendiri bunga dulang ngan bunga pahar aku...tapinya buat masa tu teknik hampehkan....ni dah blajar la skit skit.....nanti bila dah siap bunga aku aku tempek kan kat sini lah yer...kalau ada orang datang tgk blog aku ni (ade ke??) sila la tolong komen ehhh...aku nak creative ni kene la orang tolong komen komen...kalau tak tak berkembang la beb....

kyra la ni tgh tido sebelah aku je ni..comel jeee...huhu..dahla aku nak solat subuh dah ni...sebelum tu aku nak ucapkan lah selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak.....moga kita semua diberkati Allah...amin.....

No comments: