Monday, March 31, 2008

kisah ahad dan isnin

dengan ini sukacitanya saya mengumumkan bahawa aleeysya khaeyrah sudah berjaya mengeluarkan stool dier...hahaha..aku yang syiok tau...
so lepas dier sembelit tu aku berenti bagi s26 dan padan la dengan muka aku sebab besok aku dah kene naik keje barula hari ni terhegeh hegeh nak paksa kyra tu minum formula balik...aku da tukar bagi dumex la pulak..mamex gold punya..hmmm...tula..ebm aku tak dapat banyak laa...payahnye..

apa cerita ahad ekkk
aku bangun pagi (lambat ar gak sebab kyra asyik bangun je malam tu) aku tgk sayang tgh bersihkan lalang yang dah tumbuh dengan jayanya kat belakang umah kitaorang.sian sayang..panas panas tu.....then aku mandi dan sementara si kecik tu tido akupun masak dengan pantasnya......siap masak sayang pun siap dah bersihkan lalang ..
petang tu ko 2 gi umah mak sebab nak antar eda punya purse tertinggal dalam handbag aku( semalam tu kitaorang meronggeng kat jusco dengan baby dengan cek som-kawan eda). pastu gie umah mak sayang pulak...sampai sana duduk duduk..sayang dengan ayah bincang pasal renovation umah. pastu ayah ajak pegi tgk umah kat taman tasik tu nak tgk betul betul nak renovatenye tang mana.kita orang berangkat laa...Dah ukur ukur dah pastu tinjau tinjau umah orang lain punya renovation pulak..
sampai balik umah ayah dah kol 5 lebih dekat kol 6..then kitaorang pun cabut gie MP..aku beli buku jahit manik.best tgk buku tu. ada ajar step by step camne nak jahit manik tu...then sayang beli kan aku zine scrapbook since aku ada plan skit pasal scrapbook ni..ceececeh..then beli tu beli ni solatla apa semua, kol 9.15 barula keuar dari MP...dah terlepas skit anugerah bintang popular...huhu

apa cerita isnin...
kyra kene cucuk hari ni..sian die..merah padam giler muka die masa kene cucuk....
pagi tadi masa aku tgh masak tetiba gas habis..huhu...aku tgh msk sup apalagi aku msk guna rice cooker je..haha...
dan lagi aku ada banyak baju untuk dilipat dan esok aku kene kejeee...huhuhuhu



eda dgn cek som



ibu dengan kyra depan umah tasik utama. pinjam cap ayah sebab panas

No comments: