Tuesday, March 18, 2008

jom pi jalan




fuyooo...air asia buat promotion free seats...hihihi..mulala aku nak berangan ni....
nampak je iklan ni..ada dua destinasi yang trussss menjelma di minda ku ini yang sememangnye dah lama tak gie jalan jalan iaitu langkawi dengan sarawak...huhuhu..syiokk nye kalo dapat gie...
tapi kan..aku je yang berangan sensorang tak jadi gak....
agak agak dapat tak pujuk sayang....
masalahnye promotion ni first come first serve..huhuhu......
kalo gi langkawi nk shopping....kalo gie sarawak nak shopping gak...bule le aku jumpa hazri ngan wife die kat sana...
pasal tiket bule suruh asri anak abang abas( yang keje kar air asia) book kan kalu payah nak online booking....pastu suzey pulak dah offer umah dier buat tumpang parking kete aku ngan sanggup gi antarkan aku kat KLIA...hahahahaa....dasyat betul berangan aku ni...ala...dahsyat ke..aku bukan berangan nak gi uk ke..german ke...japan ke...australia ke.....
hmm....kalu nak g kene pilih tarikh bebetul ni....wakakaka...macam dapat pegi.....:(

No comments: